De är kväll!

God kväll!

Idag så hade jag nationella i matte, de gick så där väll. Hoppas på de bästa. :)
Är stolt över mig själv. :D
Efter de vart de Media och sedan lunch och media igen...
Aja, efter de vart de data. Jag ska börja med ett memory spel nu. :)
Låter kul och när jag är klar med de så ska jag & Jocke börja med Flash. :)
De blir säkert enkelt de också. :P
Hehe, aja. :)
Efter skolan så vart de och åka hem, de första jag typ gjorde va och fixa på skrivbordet. Efter de drog man ner och fråga Fredrik om han ville spela Yatzy. Sagt som gjort! :D
Haha, de är alltid kul, finns alltid nånting man skrattar åt. :P
Aja, Idag fick jag Ris, Kycklig & Curry sås här hemma! :D
FY GÖTTANS VA DE ÄR!! ^^
Aja, sen har jag städat idag, behövde inte gö så mycket, jag håller ju efter så de inte blir så skitit. :)
Sen vart de Lite Halo (Ja, jag har börjat med ett annat spel, när jag har 7 Spel som jag hade före.
Aja, ska väll ta mig tid till de också. :P
Jaa... Jag vet inte va jag ska skriva mer än att jag saknar Johanna och i morgon kommer hon hit! :)
Aja, bye bye & hare så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0