God kväll!

Rubriken säger allt ifrån början!
Seriöst, jag är dålig på de här med och blogga. Måste skärpa mig.. men då måste jag köpa nytt skärp, och de behöver inte jag. Aja, får väll Skärpa till mig då. :)
Jaa.. Idag så va jag i skolan och fick reda på att i morgon så ska jag börja med Nationella Del 1 i Matte. Och del 2 nästa vecka. :)
Jag ska satsta på MVG! :D
Aja, over to the reality.
Jag va till den underbaraste flickan som har skapats, jag va till Johanna! :)<3
Vi käka på donken, kolla på olika butiker och sen ville hon ha glass. :)
Ja, sen när jag kom hem vart de några Yatzy omgångar med Fredrik. :)
Den jekeln fick Yatzy på sitt sista kast han hade, och han fick 3 sexor och vi körde under tvång. Tur alltså! :P
Sen vart de datorn. :)
Snart äre dags och lägga sig. Så ha de så bra! :)
Kommentera gärna! :)

MvH Thomas Ronny Falk©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0