God morgon!

God Morgon!
Börja med att jag vakna 03:40 helt plötsligt och kunde inte somna om. Så satt mig vid datorn spelade lite Halo.
Men de vart trök efter ett tag så jag spara de och trök ner de och började spela Minecraft istället. :)
Ja, nu sitter jag här och gör inget. Juste ja, jag har även kollat på ett avsnitt Simpsons! :)
Idag så ska man till skolan, tänkte ta med mig min kamera och fota lite sedan lägga in här på bloggen. :)
Behöver lite några nya bilder. :)
Dagens lektioner är: I-Val, Datakunskap och sen Media. :)
I-Valet är slappt, Datakunskap är lätt, men Media tycker jag inte om just nu.
Håller på med nånting med namnet IT-200år.
Aja, vi får se hur de går idag på Median. Jag slutar 14:30 idag, kommer till Hedemora 15:20 typ + att 20 minuter efter de så kommer Johanna hjärtat hit. :D<3
Vi ska säkert kolla på en film och bara krypa ner och mysa. :)
Sen åker hon hem så kommer hon och jag inte ses förs om 5 dagar efter! :(
Men nästa fredag så går jag bara halv dag, eftersom lärarna ska på julbord. :)
Men ska fråga min I-Val & data lärare om jag kan få skippa dom lektionerna. bara för dom är så lätta och för att slippa gå upp så tidigt. :)
Aja, nu under helgen ska jag säkert hitta på nå roligt. :)
Spela spel ska jag defenitivt göra. :)
Blir Halo & Oblivion säkert då. :P

Hmm.. kom på att de bara är 14 dagar kvar till jul! :)
Så jag har ju så klart gjort en liten bild i Photoshop. :)
Känns lite roligt, om 5 dagar så har jag och mina super duper underbara Johanna varit tillsammans i ett halv år! :D<3
Jag älskar dej Johanna Kristina Brask!

Fakta!
Namn: Thomas Falk
Ålder: 16, fyller 17 den 26:e februari
Längd: 1,86 m
Intressen: Fotografera, Vara med Johanna, Sitta vid datorn och ha kul med vänner & Familj.
Framtids Tankar: Vilja jobba som fotograf, ha en underbar familj med min Johanna. :)
Favorit Mat: Finns många, men annars Tacos. :)
Favorit Dryck: Fanta Exotic Thrill! :D
Favorit Spel: Fable serien! :)
Övrigt: Jag bor i ett hus med Fredrik & Lisa Roos. Jag flyttade hit den 27:e November 2009.
Jag har bott här över 1 år och kommer bo några fler säkert. Jag går första året på media i Avesta på Karlfeldtsgymnasiumet. På sommaren så kör jag moped och fotar massa med min tjej. :)

Snart dags och göra ordning?
Jaa, de är snart dags och gå ner och käka lite frukost och sedan vandra ner mot bussen. :)
Ska bara fixa lite på Facebook och sedan gå ner tror jag. :)
Aja, ni får ha de så bra. MvH Thomas Ronny Falk ©

(Nu kommer bilden jag gjorde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0