Lördag!

God morgon alla läsare! :)
Idag så ska man upp en dans uppvisning, Johanna ska dansa Streetdance. :)
Jag har lovat henne lite Massage & att jag ska klia henne. ^^
Aja, igår var de ju skola och Andreas, jag & Jocke åkte ju te Borlänge efter skolan. Och där så träffade vi på min Johanna och hennes & min kompis Jessica. :)
Vi gick runt på en x antal affärer, alltså.. jag, jocke & Andreas va ju in på: Jula, Teknik magasinet & Gamestop. (a)
Efter de så drog Andreas & jocke, så jag vart kvar med Johanna & Jessica. När man går runt så är de ju klart man ska få syn på nånting som jag verkligen vil ha nu! 
En Ipod Touch 4th Generation! (32 gb)
http://www.dustinhome.se/pd_5010470229.aspx
Så fett awesome liksom! :)

Nej, nu ska jag nog förbereda lite för idag, så ha de så bra. Bye bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0