Sorry!

God Morgon! :)
Sorry för jag inte har bloggat och så där, men har inte haft nå "lust".
Aja, jag ska börja skärpa mig, för jag tänkte till nyår att jag ska ha en helt ny design och så.
Aja, de får vi snacka om mer senare. :)
Jag tänkte berätta iaf att de är nu bara 7 Dagar kvar till den efter längtande Julen! :)
Så snart måste man ju skaffa julklappar. :P
Idag så har man bara 2 fucking lektioner! >___<
Ena är I-Val och andra Data. <-.-'>
Aja, efter drar jag till borlänge och väntar på johanna, Amanda & Jessica och sedan drar vi vidare till Falun. :)
Ska träffa Vaniljbullen! :)
Just nu sitter jag inne på mitt rum och kollar runt på webhallen. :)
Men orkar inte skriva nå mer.
Så hare så bra! MvH Thomas Ronny Falk ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0