Tredje Advent!

God kväll alla nyfikna läsare! :)
Jag börkar med och berätta att idag så har jag slappat väldigt mycket.
Jag inlädde min dag med en film. De fick bli Danny the dog. :)
Skulle käka frukost vid 9 men kom ner 20 över 9. (a)
Aja, vart och käka frukost och sen gjorde jag inte så mycket, jag spela lite Halo 1. :P
Gick inte så bra så frågade Freddan om han ville va med på Yatzy, han tacka såklart ja. Så då satt vi oss och spela lite. :) Det gick bra för mig, kommer inte ihåg hur många gånger jag vann, men jag vann iaf. :)
Efter de så vart de datorn igen. (jag har typ ägnat hela dagen framför datorn)
De är typ ett tecken på att jag inte har ett liv utanför den. :)
Aja, jag fota lite också som ni kanske ha märkt 2 inlägg neråt. :)
Vart mest nöjd med denna.

Tyckte verkligen om färgerna på den. :)
Aja, sen vart de åter igen att sitta här. :)
Jag har även funderingar på att gö om bloggen lite igen, men de åter jag kommer med senare isf. :)
Aja, nej, nu tänkte jag nog ta och fundera mer på de här med bloggen, så ni får ha de så bra. :)
MvH Thomas Ronny Falk©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0